Säli zäme, es gid widr mal endlich es update uf dere websiite. Und ZWAR gids etz im Menü wender gsend etz en Zine Sektion.

Det isch als erstes Mal nu schüsch nüd speziells z’gfinde, aber es sell d’Idee sii, dass set ab und zue die einte oder andere Zeichnige, Büecher oder Heftli uftauchid.

Hie en chliine Iblick uf was für Zügs det chennti uftauche:

Das Buch Offenbar (Cover) Das Buch der Offenbarung (Backcover)

bliibid gspannt uf Das Buch der Ofenbars scho glii…. uf güsl.ch

Ich entschuldige mich scho jetzt für jedglichi wortwitz, beabsichtigt oder nid, jedgliche schlechte Witz, vorallem jede verdammte Rechtschriibfehler und für de übermassige Alkoholkonsum wo i dem Buech verherrlicht wird und so disclaimer weisch & alles andere zügs au…

Abbonierid de RSS-Feed vo dere websiite wenner ufem laufende wend bliibe.